luni, 5 februarie 2018

Citate favorite (46) -
Frumusetea sinceritatii

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 
























Sa aveti o saptamana linistita, cu multe bucurii!



Si cateva mici trucuri pentru a realiza lucrusoare utile si decorative!
Sper sa va placa sau sa va amuze!







 
Citate favorite (45)




30 de comentarii:

  1. În teorie, de acord cu toate. În practică... numai cu George Bernard Shaw. Din păcate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a parut un citat foarte dur. Chiar am ezitat cand l-am citit, dar mi-am spus totusi, asa cum ai spus si tu, ca are un mare sambure de adevar. "Din pacate..."

      O saptamana plina de frumos si spor, Zina draga!

      Ștergere
  2. Un subiect foarte fain ai ales astazi si atat de profund! Primul citat... mi-a mers la suflet! Chiar am dat zilele trecute de "o masca" .... Ma întreb uneori, cat o sa ma mai "frig" din cauza mastilor? Uneori chiar cred ca am tendinta de a crede prea mult în oameni!

    Sa ai o saptamana excelenta, draga mea Suzana! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un subiect intr-adevar complicat. Poate de aceea trebuie lucrat mai mult cu instinctul, cu inima. Ea cred ca face aprecierea cea mai corecta,... daca o ascultam!
      Cu totii ne-am fript cu diverse ocazii... Mi se pare inevitabil! Dar mi se pare si mai important ca eu sa nu am ce sa imi reprosez fata de mine, in primul rand. Adica tot la Shakespeare ajung! :D

      O saptamana minunata, draga Ella, clara si fara... masti prin preajma! Pupici!

      Ștergere
  3. E plină lumea de măști, pe bloguri am găsit câteva de o rară...”onestitate”! Așa că azi , asemeni Zinei, sunt de acord cu George Bernard Shaw întru totul. Chiar dacă știu că nici el însuși nu agrea minciuna și falsitatea, detestabile, de altfel. Dar aceasta-i realitatea și toată lumea i se supune… măcar o dată. Sau poate de două ori...Deja e suficient. Nici nu mai pomenesc de cei care fac asta așa cum respiră! Excepțiile nu fac decât să întărească afirmația.
    Totuși, prefer de o mie de ori adevărul, sinceritatea, oricărei minciuni. Dar se spune că inteligent e acela care se adaptează timpului său, situațiilor, cerințelor. Poate de aceea unii se cocoață în vârf și dau ordine mincinoase, în timp ce noi muncim și ieșim, în mod cinstit, la proteste! :)))
    Dragă Suzana, eu cu toată sinceritatea îți doresc numai ce e bine și frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru urare si comentariu.
      Nu-mi fac iluzii ca mastile ar putea disparea si sa ramana doar la carnaval, asa cum este societatea cladita. Dar cred ca in zona artistica lucrurile sunt si mai complicate decat in alte meserii. Poate e doar o impresie, desi mereu am crezut ca este loc pentru toata lumea, fiecare avand unicitatea proprie, dar sigur realitatea este alta, tu stii mai bine!
      O saptamana cu spor si inspiratie in tot ceea ce faci, draga Mirela!

      Ștergere
  4. Mi-a plăcut acest citat”Sinceritatea,cucerește orice inimă,deschide orice suflet,smulge câte un zâmbet,creează încredere;”.
    O săptămână minunată și plină de frumos în suflet,dragă Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si este perfect adevarat, e ca o mantie protectoare.
      Multumesc de urare, Elena draga!
      Si tu sa ai o saptamana asa cum ti-o doresti, cu bucurii!
      Pupici!

      Ștergere
  5. multumesc pentru citatele de azi! o saptamana minunata si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! O saptamana plina de descoperiri interesante! Ca tare frumos ni le impartasesti!

      Ștergere
  6. Nu trebuie sa ne temem, doar suntem intr-o tara crestina, toti stiu ca mincinosii merg in iad

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am totusi niste dubii ca ei stiu asta! Mi se par cam indiferenti la consecinte...

      Ștergere
  7. Cine-i sincer/ă are tot ce vrea
    Cine nu-i are tot așa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca este un punct de vedere la care nu m-am gandit... pana acum! :)

      Ștergere
  8. Foarte potrivite citatele alese pentru acest subiect, dar se spune că mai bine eviți un adevăr decât să răneşti pe cineva. Alegerile ne aparțin. Prefer sinceritatea, indiferent dacă e dolosită cu un prieten drag sau o persoană necunoscută, dar nu-mi doresc să rănesc în numele adevărului pe cineva. Greu de ales! Or mai fi şi căi de mijloc, însă...
    Să ai o săptămână frumoasă plină de bucurii, dragă Suzana! 😊❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deciziile intr-adevar ne apartin si depinde de noi sa alegem varianta raului cel mai mic!
      E cam complicat, dar nu imposibil, daca ne gandim si cu inimioara! 😊❤
      O saptamana minunata, draga Dana cu bucurii si decizii pe placul tau!

      Ștergere
  9. Cu sinceritate spun că îmi plac foarte mult citatele selectate de tine şi mai ales tema lor. Sunt demne de învăţat şi de aplicat.
    Am adus şi eu două, din multe altele care îmi plac şi consider că e bine să luăm aminte ele:
    „Sinceritatea prea multă poate să fie și obrăznicie.” — George Călinescu
    „Nici adevărul, nici sinceritatea, nici forţa, nici blândeţea, nimic, absolut nimic nu poate atenua durerea, tot ce ne rămâne de făcut este să luăm lucrurile până la capăt şi să încercăm să învăţăm ceva, chiar dacă ştim că ceea ce învăţăm nu ne va fi de niciun folos.” —Haruki Murakami

    O seară superbă îţi doresc, Suzana dragă şi o săptămână binecuvântată! ❤ ~~~~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesante citatele! Multumesc mult de aceasta completare. As sublinia importanta invatamintelor pe care e bine sa le cautam, pentru ca ele exista in orice situatie.

      O seara frumoasa si tie, Stefania draga si o saptamana plina de bucurii! <3

      Ștergere
  10. deosebite citatele alese de tine si tema - minunata!
    Corina Chiriac - wow... nu am mai auzit-o de o vesnicie! multumesc! <3
    O saptamana cât mai placuta sa ai, Suzana draga! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mai ascultasem ceva din tineretea ei si mi-era dor!
      A fost un subiect deosebit ca si ideile culese. Mereu revin la ideea ca acest joc este chiar extraordinar!
      O saptamana colorata si aromata, draga Carmen! Pupici! <3

      Ștergere
  11. S-au scris, cred, mii de pagini despre sinceritate si despre masti. Toti - dat toti! - avem o masca (la unmoment dat) daca am depasit varsta de sase ani. :) Purtam masca atunci cand nu vrem sa aratam altora o durere sufleteasca, de exemplu, nu vrem sa ni se stie vreo slabiciune... s.a.m.d.. E inerent, cred.
    Sinceritatea e buna dar, vorba lui G. Calinescu citat mai sus: prea multa poate sa fie si obraznicie. Si sunt de acord si cu ceea ce a scris Dana: uneori, sinceritatea raneste - nu cred ca e bine sa ranim pe cineva doar de dragul adevarului.
    Hm... Sa insemne, oare, ca sinceritatea e... relativa? :) Dar ce nu e relativ?

    Super tema!
    Iti doresc sa ai o saptamana excelenta, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa cred si eu. Uneori ne strangem in noi incercand sa param niste lucruri. Cat de bine ne facem noua insine, tot noi putem evalua. Si evident si corecta, daca e cazul. Desi aceasta balanta cred ca o fac prea putini oameni.
      Cred ca si despre adevar ar trebui scris. De multe ori despre ce adevar vorbim? Al nostru, de pe cararea interpretarilor noastre. E oricum complicat. Dar in mod cert poti face mai mult rau decat bine prin anumite sinceritati. Si in acel moment ar fi bine sa ne amintim de taceri. Uneori sunt chiar bune...

      Multumesc, Diana draga! O saptamana cu frumos si liniste!
      Pupici! <3

      Ștergere
  12. Cam greu cu "sinceritatea" in zilele noastre,desi masca ipocrita
    a existat mereu!Sunt perfect de acord cu W.S.Maugham:"Sinceritatea
    este forma cea mai indrazneata a curajului"!El e unul din scriitorii mei preferati...Si cred aceasta aleasa Doamna "..nu te lasa fara prieteni.Ii triaza";suna cam cinic,dar..adevarat!
    Draga Suzana,am fost incantata s-o aud pe Corina Chiriac,pe care
    am apreciat-o de la debut;multumesc si pentru "retetele"de
    nazdravanii,mult loc pentru inventii!
    Te felicit pentru tema,si inspiratele citate;zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricum prietenii sau cunostintele sunt triati de viata inevitabil. Se spune ca ne stau prin preajma atat cat sa invatam anumite lectii. Cei care raman, sunt putini si foarte pretiosi. Si importanti. Mi se pare atat de ciudata ideea ca este o dovada de curaj sa spui un lucru sincer, dar si foarte trista. E ca si cum suntem invaluiti de o perdea de falsitati. Si nu prea mai stim ce e corect si ce nu. Si cam asa e, din pacate! Ultimile doua subiecte le-am "gustat" cu multa placere si eu. Sunt chiar cateva "nazdravanii" ce mi s-au parut utile!
      Multumesc mult, draga Natalia! O saptamana excelenta si poate aplici o mica inventie... <3

      Ștergere
  13. bună tema aleasă ! toate citatele mi-au plăcut !
    îţi doresc, cu drag, spor în tot ceea ce vrei să realizezi !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca au rezonat cu tine ideile de aici!
      Multumesc mult de urarea frumoasa.
      O saptamana cu spor si bucurii sa ai, draga prietena!

      Ștergere
  14. Sunt pline de miez citatele expuse de tine!
    Sunt multe persoane care nu înteleg sau nu vor să ţină cont de ele !
    O săptămână frumoasă să ai dragă Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau poate nu intra in sfera preocuparilor lor sa se gandeasca la astfel de lucruri. Cred ca acest mod de a fi poate influenta viata intr-un mod pozitiv - constructiv deosebit.
      Multumesc, draga Geta! O seara placuta si o saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  15. Suzana,câte ai strâns într-o postare!Felicitări!
    În ziua de azi,sinceritatea e văzută ca un defect și simt asta pe propria-mi piele.
    Faine cântece mai erau odată...și mie îmi place cum cântă Corina!
    Mulțumim pentru filmulețul cu idei,cu becurile arse m-am „jucat” și eu.
    Week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, si eu am simtit asta. Poate ca nu e metoda ideala, dar de multe ori aduce totusi niste corectii bune.
      Mi-era dor sa o ascult. Imi place mult de tot cum canta!
      Sunt cateva trucuri inspirate in filmulet. Si mai sunt o multime de alte idei, utile sau cumva surprinzatoare.
      Multumesc, draga Gianina! Un weekend placut si tie!

      Ștergere