miercuri, 14 octombrie 2015

Miercurea fara cuvinte (28) -
Hartia alba si efectele ei

Carmen ne gazduieste descoperirile la "Miercurea fara cuvinte".
Daca vrem sa participam, suntem bineveniti!

Nici nu banuiam ca exista astfel de sculpturi in hartie, creatia lui:  Calvin Nicholls.


(Sursa pozelor)









Va urez o zi de miercuri cu mult senin!
Happy WW! 








MFC (27)



43 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Intr-adevar. Asa am zis si eu cand le-am vazut prima oara!
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Bună Dimineaţa !
    Astăzi te invit să faci o plimbare în siguranţă "LA PAS" prin Bălgradul de azi

    PS. Blogul meu nu are viruşi !

    RăspundețiȘtergere
  3. incredibil! cata maiestrie sa poti realiza asemenea tablouri doar din hârtie! Impresia de spatiu si miscare este foarte puternica! Senzational!
    happy WW!! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imaginatia creatorilor pare nesfarsita. Si e tare bine ca e asa :)
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Ador acest gen de opere de artă! Cât de migăloasă o fi munca de creație...
    Frumoase poze ai ales.

    Happy WW, Suzana! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Zina.
      Trebuie o rabdare deosebita sa faci asa ceva. Dar in final cred ca satisfactia este pe masura!
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Moaaaama cata migala, sa defineasca blana (si nu numai)! :)
    As fi fost sigura ca e ghips. :) Superbe si interesante.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu as fi citit in titlu ca sunt din hartie, nu cred ca m-as fi avantat la aceasta
      concluzie. Oricum, sunt intr-adevar superbe!
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt, mi-as dori un asa tablou dar cu o pisicuta. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca are. Mai sunt lucrari in galerie.
      Oricum ar fi interesant de pus pe perete un astfel de tablou.
      Chiar mi-ar placea:)
      Happy WW!

      Ștergere
  7. Wow,ce drăguțe sunt și ale tale..câtă muncă și răbdare trebuie să ai!
    O zi excelentă îți doresc,Suzana!
    Pup cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am potrivit in aceasta miercuri!
      Toate sunt foarte frumoase!
      Happy WW!

      Ștergere
  8. dincolo de imaginatie si tehnica, maiestria si talentul sunt vizibile si impresioaneaza prin acuratetea amanuntelor...sunt creeatii cu adevarat deosebite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat impresionante, intr-adevar. Mi-e neclar cum a reusit detaliile!
      Dar sunt extraordinare!
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Nici nu mai stiu ce pot spune, tot ce s-a scris mai sus este perfect adevarat. De fiecare data ne surprinzi cu alegerile tale deosebite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima surprinsa sunt eu! Sunt atatea creatii minunate pe care
      le tot descopar! Si pentru ca exista ziua de miercuri, le vedeti si voi!
      Happy WW!

      Ștergere
  10. Foarte frumoase și migăloase aceste sculpturi! Mulțumim, Suzana, pentru aceste imagini superbe. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Ce bine ca sunt atatia oameni talentati! Avem ce vedea in zilele de miercuri!
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Lucrari superbe! Cata rabdare ai sa cauti tot felul de minunatii !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oarecum! Cand gasesc linkuri mai deosebite am inceput sa le notez.
      Pentru ca deobicei le gasesc la alte cautari, pentru subiecte handmade.
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Noi si noi valente ale imaginației. O zi binecuvântata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imaginatia creatorilor pare nesfarsita!
      Si e bine asa !
      Happy WW!

      Ștergere
  14. Sculpturi pe hârtie? Muultă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  15. Câtă imaginație! Origami e mic copil pe lângă aceste sculpturi. :)
    Happy WW, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut totusi si origami foarte complexe. Dar e adevarat, aceste lucrari sunt
      complexe, dar altfel!
      Happy WW!

      Ștergere
  16. Răspunsuri
    1. Pe mine m-a surprins ca este o tehnica in care este folosita doar hartia alba.
      Si efectul pare incredibil!
      Happy WW!

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. Mai trag cu ochiul la ele si parca nu-mi vine sa cred ca sunt reale! :)
      Happy WW!

      Ștergere
  18. Superbe si de efect, mai ales detaliile in relief...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa cate straturi de hartie or fi fost necesare pentru un astfel de relief!
      Happy WW!

      Ștergere
  19. Vreau si eu un astfel de tablou :D!!
    Am avut vreo 2 incercari de Kirigami (hartie decupata cu efect 3d) - se lucreaza foarte greu daca nu exista ustensile speciale si hartie potrivita. Imi imaginez cata migala este in spatele acestor tablouri.

    happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred ! :)
      Potentialul lucrarilor din hartie inca nu l-am explorat suficient!
      Dar mai sunt zile de miercuri! M-a facut insa curioasa privind tehnica de lucru.
      Cred ca voi mai scormoni subiectul :)
      O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  20. Multumesc de vizita.
    Imi pare bine ca ti-au placut.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  21. Răspunsuri
    1. Intr-adevar: aceasta este sinteza sintezei!
      O seara frumoasa!

      Ștergere