luni, 21 septembrie 2015

Pene pe rama!

Aceasta este mica mea creatie pentru "tema #35 -Rama / Album foto",
de pe site-ul "Provocari Verzi".




In asteptarea fotografiei...

Am avut o dorinta irezistibila de a face aceasta rama cu pene!
Recunosc sincer ca inca nu stiu ce va incadra, dar evident ca dupa ce ma hotarasc,
va voi arata si voua! 

Am avut o mica rama de carton de dimensiuni maxime 14.5 cm x 17.5 cm. 
Am vopsit-o cu niste culori metalizate, ce dau reflexele. 
Apoi am lipit penele, pe care le cumparasem dintr-un magazin de bricolaj 
si cele doua strasuri.

Iata detalii intermediare:

 



Asa a aparut rama mea pentru aceasta provocare.
Si acum... isi asteapta interiorul. Sper sa nu dureze prea mult!

   


Proiectul anterior

Update: Multumesc pentru insigna!






Am reusit sa fac tabloul complet!
 
Tabloul intregit!

8 comentarii:

  1. Ce priceputa si indemanatica esti, a iesit o rama foarte frumoasa si originala. La pene pentru decor, nu m-as fi gandit vreodata. Foarte frumos si albastrul ales. O seara buna va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma uitam la pene de multa vreme. Si inca nu se aprinsese beculetul!
      Asta a fost o prima incercare. Sper sa imi vina si alte idei :)
      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  2. precis ii vei gasi utilizarea potrivita! si eu astazi am "lucrat" la a umple o "rama" gata :)) un "proect"despre care chiar maine voi posta :)))
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut! Chiar frumos tabloul tau si se potriveste la fix cu celelalte lucrari.
      Si eu sper sa-mi vina repede o idee, inainte sa se supere pe mine :) :)
      O zi cat mai inspirata!

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt! Tare faine idei şi iată ce lucruri frumoase ai reuşit.
    Felicitări şi numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alex!
      Se pare ca am fost inspirata cu penele mele!
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Ce frumoasa este rama!! :D
    Felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :)
      Imi pare bine ca ti-a placut!
      O zi frumoasa!

      Ștergere